موراتا: دلم برای یووه تنگ شده است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا: دلم برای یووه تنگ شده است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موراتا: دلم برای یووه تنگ شده است

موراتا: دلم برای یووه تنگ شده است

 

آلوارو موراتا، مهاجم رئال مادرید تاکید کرد که دلش برای یوونتوس تنگ شده و اگر رئال او را باز نمی‌گرداند، سال ها در تورین می‌ماند.

 

به گزارش "ورزش سه" مهاجم 24 ساله یک دوره بسیار موفق در یوونتوس سپری کرد و دو قهرمانی سری آ و دو قهرمانی کوپا ایتالیا کسب کرد و تابستان گذشته با فعال کردن بند بازگشتی اش توسط رئال، به برنابئو بازگشت. حال او مدعی شد که دلش برای یووه تنگ شده و اگر رئال او را برنمی‌گرداند، سالها در این تیم می‌ماند.

 

 

 

او گفت:" من ایتالیایی نیستم ولی همه چیزم را برای پیراهن سپید و مشکی می‌دهم و می‌خواستم سالها در آنجا بمانم. یوونتوس این را می‌دانست. تنها مشکل این بود که رئال مادرید از کودکی رویای من بود. بدون بند بازگشتی، انتقال من از یووه بسیار دشوار می‌بود. دلم برای رختکن یووه تنگ شده است. بونوچی، بارزالی، کیه لینی، مارکیزیو، بوفون. آنها کلید هماهنگی من با تیم بودند. اگر در یک رختکن ضعیف در یووه وارد می‌شدم، انقدر خوب کار نمی‌کردم."

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 21:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.